V prípade, ak ste s objednaným produktom neboli z nejakého dôvodu spokojný, kontaktujte nás prosím na telefónnom čísle 0917 766 338 od 08:00 – 16:00 hod.
Pre vybavenie reklamácie je nutné poslať reklamovaný tovar na vlastné náklady (ktoré Vám budú v prípade nášho pochybenia vrátené) do nášho expedičného skladu na adresu DOVOZ KÁVY, s.r.o. , M. R. Štefánika 71, 010 01 Žilina. Zásielka musí obsahovať reklamovaný tovar a kópiu faktúry.
Reklamácie sa štandardne vybavujú do 30 dní, ale vzhľadom na náš pro zákaznícky prístup sa snažíme vybaviť každú reklamáciu do 7 dní. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný telefonicky, alebo e-mailom.
Nemáte účet?
Ešte nemáte u nás účet? Zaregistrujte sa a využívajte výhody nákupu pre registrovaných úžívateľov.
Zaregistrovať
Máte účet? Prihláste sa
Ak už máte u nás účet, prihláste sa svojimi údajmi a využívajte všetky výhody pre registrovaných užívateľov.
Prihlásiť
Ak ste zabudli svoje prihlasovacie heslo, zadajte Váš registračný e-mail a bude Vám vygenerované nové heslo.
Späť na prihlásenie
Produkt bol pridaný do košíka.
pokračovať v nákupe