Reklamácie

V prípade, ak ste s objednaným produktom neboli z nejakého dôvodu spokojný, kontaktujte nás prosím na telefónnom čísle 0917 766 338 od 08:00 – 16:00 hod.

Pre vybavenie reklamácie je nutné poslať reklamovaný tovar na vlastné náklady (ktoré Vám budú v prípade nášho pochybenia vrátené) do nášho expedičného skladu na adresu DOVOZ KÁVY, s.r.o. , M. R. Štefánika 71, 010 01 Žilina. Zásielka musí obsahovať reklamovaný tovar a kópiu faktúry.

Reklamácie sa štandardne vybavujú do 30 dní, ale vzhľadom na náš pro zákaznícky prístup sa snažíme vybaviť každú reklamáciu do 7 dní. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný telefonicky, alebo e-mailom.

Obnova hesla

Ak ste zabudli svoje prihlasovacie heslo, zadajte Váš registračný e-mail a bude Vám vygenerované nové heslo.

Košík

Produkt bol pridaný do košíka.

pokračovať v nákupe